loading...

98music04

,    متن آهنگ جدایی حمید غلامعلی,    متن آهنگ غریبانه حمید غلامعلی با کیفیت 320,    متن آهنگ فیلم غریبانه,    متن آهنگ عاشقانه حمید غلامعلی,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 45 جمعه 13 دی 1398


,    متن آهنگ جدایی حمید غلامعلی
,    متن آهنگ غریبانه حمید غلامعلی با کیفیت 320
,    متن آهنگ فیلم غریبانه
,    متن آهنگ عاشقانه حمید غلامعلی
,    متن اهنگ سخته بی تو بودن
,    متن اهنگ احمد عظیمی سخته بی تو بودن
,    آکورد چه سخته بی تو رفتن
,    اهنگ سخت بی تو بودن بیا بمون پیش من
,    اهنگ سخته بی تو بودن بیا بمون پیش من
,    متن آهنگ





 

 

 

♫♫ بمون ای فصل خوب قصه های عاشقانه
بمون ای با بودن فصلی از گل با ترانه
بمون ای همصدای لحظه های خواب و رویا
صدای پای بودن توی رگ هام تو نفس هام
چه سخته بی تو رفتن
جه سخته بی تو موندن
نمیشه این جدایی باور من
وداع آخرین
جدایی در کمین ِ
غروب لحظه های واپسین ِ
همیشه قصه های آشنایی ناتموم ِ
تموم لحظه های با تو پیش روم ِ
چه سخته بی تو رفتن
چه سخته بی تو موندن
نمیشه این جدایی باور من
وداع آخرین ِ
جدایی در کمین ِ
غروب لحظه های واپسین ِ
همیشه قصه های آشنایی ناتموم ِ
تموم لحظه های با تو بودن پیش روم ِ
چه سخته بی تو رفتن
چه سخته بی تو موندن
نمیشه این جدایی باور من
وداع آخرین ِ
جدایی در کمین ِ
غروب لحظه های واپسین ِ
غروب لحظه های واپسین ِ







برچسب ها متن آهنگ جدایی حمید غلامعلی متن آهنگ غریبانه حمید غلامعلی با کیفیت 320 متن آهنگ فیلم غریبانه متن آهنگ عاشقانه حمید غلامعلی متن اهنگ سخته بی تو بودن متن اهنگ احمد عظیمی سخته بی تو بودن آکورد چه سخته بی تو رفتن اهنگ سخت بی تو بودن بیا بمون پیش من اهنگ سخته بی تو بودن بیا بمون پیش من متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو