loading...

98music04

,    دانلود اهنگ نفس کشیدنو یادم بمونه,    کد آهنگ پیشواز همراه اول به عشق دیدنت از ندیم,    آکورد آهنگ به عشق دیدنت از ندیم,    دانلود اهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 91 پنجشنبه 04 مهر 1398


,    دانلود اهنگ نفس کشیدنو یادم بمونه
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول به عشق دیدنت از ندیم
,    آکورد آهنگ به عشق دیدنت از ندیم
,    دانلود اهنگ حالا که رفتی چه قولایی که دادی عاشقونه
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل ندیم به عشق دیدنت
,    اهنگ ندیم ارومم کن
,    دانلود آهنگ طاقت آوردم صبوری کردم هی میگفتم تموم میشه
,    دانلود آهنگ میمیرم از ندیم
,    دانلود اهنگ ندیم جدید

,   

به عشق دیدنت من دیوونه♫
نشستم روی پله های خونه♫
امیدوارم تا وقتی برمیگردی♫
نفس کشیدنو یادم بمونه♫
تو خونه وقتی دلتنگ تو میشم♫
سراغ عکسای قدیمی میرم♫
یکی یکی میبوسم عکسامونو♫
تورو میبینمت آتیش میگیرم♫
صبوری کردم این سالا که رفتی♫
شاید برم دیگه حالا که رفتی♫
چه قولایی که دادی عاشقونه♫
چه حرفا که باید و نگفتی♫
صبوری کردم این سال ها که رفتی♫
شاید برم دیگه حالا که رفتی♫
چه قول هایی که دادی عاشقونه♫
چه حرفا که باید گفت ♫
تازگیا خلوت این خونه رو دیدی ♫
مثل من این شبا رو تنهایی کشیدی ♫
اما تو این خونه پر از امید بودم♫
پیش خودت نگفتی من دلم بگیره♫
پیش خودت نگفتی تنهایی بمیره♫
از پیش من رفتی گرفتی دست اونو♫
قلب تو از من واسه ی همیشه سیره♫
صبوری کردم این سالها که رفتی♫
شاید برم دیگه حالا که رفتی♫
چه قولهایی که دادی عاشقونه♫
چه حرفا که باید و نگفتی♫

 

https://upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ نفس کشیدنو یادم بمونه کد آهنگ پیشواز همراه اول به عشق دیدنت از ندیم آکورد آهنگ به عشق دیدنت از ندیم دانلود اهنگ حالا که رفتی چه قولایی که دادی عاشقونه کد آهنگ پیشواز ایرانسل ندیم به عشق دیدنت اهنگ ندیم ارومم کن دانلود آهنگ طاقت آوردم صبوری کردم هی میگفتم تموم میشه دانلود آهنگ میمیرم از ندیم دانلود اهنگ ندیم جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو