loading...

98music04

,    متن آهنگ از دست عزیزان چه بگویم,    از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست کنسرت,    عکس نوشته از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست,    متن ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 93 سه شنبه 08 مرداد 1398


,    متن آهنگ از دست عزیزان چه بگویم
,    از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست کنسرت
,    عکس نوشته از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست
,    متن اهنگ گلایه داریوش
,    آهنگ روبروی تو کیم من از داریوش
,    ماراهرچه هست دیگر حوصله ای نیست
,    برای گفتن من شعر هم به گل مانده
,    داریوش اقبالی گلایه جدید
,    داریوش اقبالی گلایه دانلود

,   


بــرای گفــتــن مـن شــعر هــم بـه گـل مـانده
نمانده عمری و، نمانده عمری و صدها سخن به دل مـانده
صـدا ، صدا کـه مـرهـم فریاد بـود زخـم مـرا
بــه پیــش درد عــزیــز دلــم خـــجــل مــانده
از دست عزیزان چه بگویـــم گـــله‌ای نیــست
گــرهم گله‌ای هــست دگـــر حوصله‌ای نیست
ســرگــرم بــه خــود زخم زدن در همه عمرم
هر لحظه، هر لحظه جز این دست مرا مشغـله‌ای نیست

از دست عزیزان چه بگویم گله‌ای نیست، گله‌ای نیست
گــرهـم گـله‌ای هســت دگـر حوصله‌ای نیست
حــوصلـه‌ای نیـست، حوصلــه‌ای نـیست

سرگرم به خـود زخــم زدن در هـمه عــمرم
هر لحظه جز این دســت مرا مشغـله‌ای نیست

دیریســت کـه از خـانه خــرابان جهـانـم
بر سقف فروریخته‌ام چلچله‌ای نیست، چلچله‌ای نیست

در حســرت دیــدار تـو آواره ترینــم
هرچند که تا منزل تو فاصله‌ای نیست، فاصله‌ای نیست

روبروی تـو کـیم مـن یه اسیر سـرســپرده
چهره‌ تکیــده‌ای کــه تــو غبــار آیـنه مـرده
من برای تو چی ‌هـستـم کوه تنــهای تــحمل
بین ما پل عــذابه مــن خســته پــایـه پل

ای که نزدیکی مثل من به من اما خیلی دوری
خوب نگام کن تا ببینی چهره درد و صبوری
کاشکی می‌شد تو بدونی من برای تو چی هستم
از تو بیش از همه دنیا از خودم بیش از تو خسته‌ام
ببین که خسته‌ام غرور سنگم اما شکسته‌ام
کاشکی از عصای دستم یا که از پشت شکسته‌ام
تو بخونی تا بدونی از خودم بیش از تو خسته‌ام
ببین که خسته‌ام تنها غروره عصای دستم

از عذاب با تو بــودن در سکوت خود خرابم
نه صبــورم و نـه عاشق من تجــسم عــذابم
تو سراپا بی‌خیــالی مــن هــمه تحــمل درد
تو نفهمیدی چه دردی زانوی خسته‌ام رو تا کرد

زیر بار با تــو بودن یه ستــون نیمه جــونم
اینکه اسمش زندگی نــیست جون به لبهام می‌رســونم
هیـچی جز شعر شکستم قصه فردای من نیست
این تـرانـه زواله ایـن صدا صدای من نیست
ببــین که خسته‌ام تنهــا غرور عصای دســتم

کاشکی می‌شد تا بدونــی مـن برای تو چی هستـم
از تو بیش از همه دنیا از خـودم بیش از تو خسته‌ام
ببین که خسته‌ام غــرور سنــگم امــا شکـسـته‌ام

از عــذاب با تـو بــودن یه ستــون نیــمه جونـم
اینکه اسـمش زندگی نیست جون به لبهام می‌رسونم
تــو ســـراپـا بی خیـالی مــن همه تحمل درد
تو نفهمیدی چه دردی زانوی خستــه‌ام رو تا کرد


ای کاش نیــاز به تنهائی ، تنها نیــاز آدم نبود
تقدیم به نیــاز تنهائیام

 

http://sayelabkhandeto.blogfa.com/







برچسب ها متن آهنگ از دست عزیزان چه بگویم از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست کنسرت عکس نوشته از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست متن اهنگ گلایه داریوش آهنگ روبروی تو کیم من از داریوش ماراهرچه هست دیگر حوصله ای نیست برای گفتن من شعر هم به گل مانده داریوش اقبالی گلایه جدید داریوش اقبالی گلایه دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو