loading...

98music04

روزگار غریبیست نازنیندهانت را میبویند مبادا گفته باشی دوستت دارم دوستت دارمدلت را میبویند دلت را میبویند مبادا شعله ای در آن نهان باشدروزگار غریبیست روزگار غریبیست نازنینروزگار غریبیست نازنین آن که بر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 65 یکشنبه 06 مرداد 1398

روزگار غریبیست نازنین
دهانت را میبویند مبادا گفته باشی دوستت دارم دوستت دارم
دلت را میبویند دلت را میبویند مبادا شعله ای در آن نهان باشد
روزگار غریبیست روزگار غریبیست نازنین
روزگار غریبیست نازنین آن که بر در میکوبد شباهنگام
به کشتن چراغ آمده است
نور را در پستوی خانه نهان باید کرد
 به اندیشیدن خطر مکن
خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد
روزگار غریبیست روزگار غریبیست نازنین

http://melotext.ir/

متن آهنگ روزگار غریب از علیرضا قربانی

نمانده در دلم دگر توان دوری
چه سود از این سکوت و آه از این صبوری
تو ای طلوع آرزوی خفته بر باد
بخوان مرا تو ای امید رفته از یاد
نمانده در دلم دگر توان دوری
چه سود از این سکوت و آه از این صبوری
تو ای طلوع آرزوی خفته بر باد
بخوان مرا تو ای امید رفته از یاد
نمانده در دلم دگر توان دوری
چه سود از این سکوت و آه از این صبوری
تو ای طلوع آرزوی خفته بر باد
بخوان مرا تو ای امید رفته از یاد







برچسب ها دانلود آهنگ علیرضا قربانی روزگار قریب متن آهنگ تکست آهنگ علیرضا قربانی روزگار قریب شعر آهنگ علیرضا قربانی روزگار قریب آکورد آهنگ علیرضا قربانی روزگار قریب تکست اهنگ دانلود آهنگ علیرضا قربانی روزگار قریب به همراه متن کد آهنگ پیشواز علیرضا قربانی روزگار قریب ایرانسل متن آهنگ علیرضا قربانی روزگار قریب کد آهنگ پیشواز علیرضا قربانی روزگار قریب کد آهنگ پیشواز علیرضا قربانی روزگار قریب همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو