loading...

98music04

  دانلود آهنگ,دانلود آهنگ Mp3 امید کرمی و ویدا ,متن آهنگ امید کرمی و ویدا ,دانلود ریمیکس امید کرمی و ویدا ,دانلود آهنگ امید کرمی و ویدا کیفیت 320,دانلود آهنگ نایاب,دانلود آهنگ امید کرمی و ویدا ,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 358 دوشنبه 27 خرداد 1398

 

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ Mp3 امید کرمی و ویدا ,متن آهنگ امید کرمی و ویدا ,دانلود ریمیکس امید کرمی و ویدا ,دانلود آهنگ امید کرمی و ویدا کیفیت 320,دانلود آهنگ نایاب,دانلود آهنگ امید کرمی و ویدا ,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,Download New Music,کد پیشواز همراه اول امید کرمی و ویدا ,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ امید کرمی و ویدا بیکلام,دانلود آهنگ درخواستی,کد پیشواز ایرانسل امید کرمی و ویدا ,

 

دانلود اهنگ امید کرمی و ویدا

 

 

انقدر سوخته ام پای هر بی سروپایی

که جهنم نگذارد به تنم تأثیری

عاشقت بودم و این را به هزاران ترفند

سعی کردم که بفهمانم و فهمیده نشد

 

 

امتحان کردم ببیند سنگ میفهمد تو را ؟

از تو گفتم با دلم کوتاه آمد گریه کرد

سنگ میگفت تو چطور کشیدی این دردهارا

 

 

دم خونشون نشستی انقدر مستی که نمیفهمی سرما را

ویدار میخونه

دور من خالی شده هیچکس دیگه نیست پیشم

زیر بارونم که نه ! زیر اشکام خیس میشم …

تو فقط اراده کن به عشق تو من میرم

به خدا میرم من تا تو به عشقت برسی

منو باز فروختی بگو عشقم واسه ی چی ؟

مهربون شدی گلم عطر تنت فرق کرده

اونی که من نبودم دست تو رو رد کرده /….

 

http://nakaman1.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ Mp3 امید کرمی و ویدا متن آهنگ امید کرمی و ویدا دانلود ریمیکس امید کرمی و ویدا دانلود آهنگ امید کرمی و ویدا کیفیت 320 دانلود آهنگ نایاب دانلود آهنگ امید کرمی و ویدا دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم Download New Music کد پیشواز همراه اول امید کرمی و ویدا دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ امید کرمی و ویدا بیکلام دانلود آهنگ درخواستی کد پیشواز ایرانسل امید کرمی و ویدا دانلود اهنگ امید کرمی و ویدا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو