loading...

98music04

آهنگ شام آخر ایمان قیاسیبرو ولی با رفتنت میمیرم این گوشه بدونهنوز دوست دارم ولی ازم نخواه بگم بموندیدن تو یادآور تصویر صد تا اشتباهندیدنت بدتر از اون یه مرگ بی چون و چراااااانه میتونم بگم برو نه میتون

♥حسـ ــین♥ بازدید : 87 چهارشنبه 22 خرداد 1398


آهنگ شام آخر ایمان قیاسی

برو ولی با رفتنت میمیرم این گوشه بدون
هنوز دوست دارم ولی ازم نخواه بگم بمون
دیدن تو یادآور تصویر صد تا اشتباه
ندیدنت بدتر از اون یه مرگ بی چون و چراااااا

نه میتونم بگم برو نه میتونم بگم بمون
چیزی نپرس از دل من حالمو از چشام بخون
نه میتونم بگم برو نه میتونم بگم بمون
چیزی نپرس از دل من حالمو از چشام بخون
حالمو از چشام بخون

وقتی میگی میخوام برم مرگو به چشمام میبینم
با من چی کار کردی که من با تو و بی تو میمیرم
با من نمون که با تو من به مرگ باور می رسم
بی من نرو که در خودم به شام آخر می رسم
به شام آخر میرسم



برو ولی با رفتنت میمیرم این گوشه بدون
هنوز دوست دارم ولی ازم نخواه بگم بمون

ازم نخواه بگم بمون
ازم نخواه بگم بمون
ازم نخواه بگم بمون

ازم نخواه بگم

وقتی میگی میخوام برم مرگو به چشمام میبینم
با من چی کار کردی که من با تو و بی تو میمیرم
با من نمون که با تو من به مرگ باور می رسم
بی من نرو که در خودم به شام آخر می رسم
به شام آخر میرسم...

برو ولی با رفتنت میمیرم این گوشه بدون
هنوز دوست دارم ولی ازم نخواه بگم بمون

ازم نخواه بگم بمون
ازم نخواه بگم بمون
ازم نخواه بگم بمون

ازم نخواه بگم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو