loading...

98music04

آهنگ دارم عاشقت میشم ایمان غلامیLyrics Music Daram Asheghet Misham Iman Gholami♫♫♫تا که افتاده چشات به نگاه گرم منفهمیدم عاشقتم کاشکی باشی سهم منتو کنارم هستی تو که میشی نزدیکبا تو روشن میشه این شبای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 155 جمعه 17 خرداد 1398


آهنگ دارم عاشقت میشم ایمان غلامی

Lyrics Music Daram Asheghet Misham Iman Gholami



♫♫♫

تا که افتاده چشات به نگاه گرم من
فهمیدم عاشقتم کاشکی باشی سهم من
تو کنارم هستی تو که میشی نزدیک
با تو روشن میشه این شبای تاریک
از خودم می پاشم وقتی بی تو باشم


هرکاری کردم تا توی قلبت جا شم


دارم عاشقت میشم
زندگی با تو چقدر خوبه
لحظه های خوشی با تو
واسه این دیوونه آشوبه
دارم عاشقت میشم
زندگی با تو چقدر خوبه
لحظه های خوشی با تو
واسه این دیوونه آشوبه

♫♫♫

از همون لحظه که تو اومدی تو زندگیم
فهمیدم عاشقتم با تمام سادگیم
تو کنارم هستی همه چی آرومه
به خودم میبالم اینکه سمت رومه
با همه احساسم میگیرم دستاتو
این ته رویامه که بمونم با تو

دارم عاشقت میشم
زندگی با تو چقدر خوبه
لحظه های خوشی با تو
واسه این دیوونه آشوبه
دارم عاشقت میشم
زندگی با تو چقدر خوبه
لحظه های خوشی با تو
واسه این دیوونه آشوبه







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول دارم عاشقت میشم ایمان غلامی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دارم عاشقت میشم ایمان غلامی دانلود آهنگ متن آهنگ متن آهنگ دارم عاشقت میشم ایمان غلامی دانلود آهنگ دارم عاشقت میشم ایمان غلامی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دارم عاشقت میشم ایمان غلامی دانلود آهنگ بیکلام دارم عاشقت میشم ایمان غلامی دانلود آهنگ جدید ایرانی دارم عاشقت میشم ایمان غلامی Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو