loading...

98music04

متن آهنگ آتش رضا بهرامترانه و شعر آهنگ آتش رضا بهراممن پریشان شده ی مویِ پریشانه توام کفر اگر نیست بگویم که مسلمانِ تواممن گرفتار تو و مویه سیاهِ تو شدم منه سرکش به خدا رامو به راه تو شدموای من هر نفس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 91 دوشنبه 13 خرداد 1398





متن آهنگ آتش رضا بهرام

ترانه و شعر آهنگ آتش رضا بهرام

من پریشان شده ی مویِ پریشانه توام کفر اگر نیست بگویم که مسلمانِ توام
من گرفتار تو و مویه سیاهِ تو شدم منه سرکش به خدا رامو به راه تو شدم

وای من هر نفست معجزه ای تازه کنم عشق آمد که مرا با تو هم اندازه کند

من که آتش شده ام , به , که تو دریا داری بی سبب نیست که در ساحل من جا داری


ماه کامل شده ای چشمِ حسودانت کور آن چه خوبان همه دارند تو یکجا داری
آن چه خوبان همه دارند تو یکجا داری

تکست آهنگ آتش رضا بهرام

لحنِ زیبای تو و چشمِ سیاهت ای وای دلربایی و دل آرا و نگاهت ای وای
لحنِ زیبای تو و چشمِ سیاهت ای وای دلربایی و دل آرا و نگاهت ای وای

من که آتش شده ام , به , که تو دریا داری بی سبب نیست که در ساحل من جا داری
ماه کامل شده ای چشمِ حسودانت کور آن چه خوبان همه دارند تو یکجا داری
آن چه خوبان همه دارند تو یکجا داری


faratext.com







برچسب ها دانلود آهنگ آتش رضا بهرام با کیفیت 320 آتش رضا بهرام متن آهنگ آتش رضا بهرام کد آهنگ پیشواز همراه اول آتش رضا بهرام دانلود آهنگ جدید آتش رضا بهرام دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل آتش رضا بهرام متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام آتش رضا بهرام Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو