loading...

98music04

میدونم که دیگه میخوای بری و از من جدا شیرد شی از دنیای عشقم رویامو از هم بپاشیمیدونم اون تو نگاهت بهتر از من خونه کردهتو گرفتار نگاشی اون تو رو دیوونه کردهآهنگ دلم شکسته از امیر اسدیحالا کنار تو یکی د

♥حسـ ــین♥ بازدید : 219 چهارشنبه 21 فروردین 1398

میدونم که دیگه میخوای بری و از من جدا شی

رد شی از دنیای عشقم رویامو از هم بپاشی

میدونم اون تو نگاهت بهتر از من خونه کرده

تو گرفتار نگاشی اون تو رو دیوونه کرده

آهنگ دلم شکسته از امیر اسدی

حالا کنار تو یکی دیگه نشسته

دستت تو دست اون دلم از این شکسته

حالا کنار تو یکی دیگه نشسته

 

دستت تو دست اون دلم از این شکسته

آهنگ دلم شکسته از امیر اسدی

رفتی و تنهام گذاشتی با یه دنیا بیقراری

تویی و عشق تازت منم و درد جدایی

رفتی و بی تو شکستم حالا اینجا تک و تنهام

آخرش پاتو گذاشتی رو تموم آرزوهام

آهنگ دلم شکسته از امیر اسدی

حالا کنار تو یکی دیگه نشسته

دستت تو دست اون دلم از این شکسته

حالا کنار تو یکی دیگه نشسته

دستت تو دست اون دلم از این شکسته







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو