loading...

98music04

,    دانلود اهنگ سریال شیدایی,    دانلود تیتراژ پایانی سریال شیدایی با صدای علی لهراسبی,    دانلود تیتراژ ابتدایی سریال شیدایی,    دانلود آه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 175 پنجشنبه 15 فروردین 1398





,    دانلود اهنگ سریال شیدایی
,    دانلود تیتراژ پایانی سریال شیدایی با صدای علی لهراسبی
,    دانلود تیتراژ ابتدایی سریال شیدایی
,    دانلود آهنگ میانی سریال شیدایی
,    آهنگ میانی سریال شیدایی علی لهراسبی
,    دانلود تیتراژ ابتدایی برنامه شیدایی
,    دانلود سریال شیدایی
,    دانلود آهنگ بی کلام شیدایی
,    هنوز عادت به تنهایی ندارم باید هرجوریه طاقت بیارم

,   

 

 

هنوز عادت به تنهایی ندارم
باید هر جوریه طاقت بیارم
اسیرم بین عشق و بیخیالی
چه دنیای غریبی بی تو دارم
می ترسم توی تنهایی بمیرم
کمک کن تا دوباره جون بگیرم
یه وقت هایی به من نزدیک تر شو
دارم حس میکنم از دست میرم
نمی ترسی ببینی برای دیدن تو یه روز از درد دلتنگی بمیرم
تو که باشی کنارم میخوام دنیا نباشه تو دستای تو آرامش بگیرم

♫♫♫

دانلود آهنگ سریال شیدایی علی لهراسبی

♫♫♫

بگو سهم من از تو چی بوده غیر از این تب
کی رو دارم به جز تنهایی امشب
می خوام امشب بیوفته به پای تو غرورم
نمی تونم ببینم از تو دورم
دارم تاوان دلتنگیمو میدم
کنار تو به آرامش رسیدم
بیا دنیامو زیبا کن دوباره
خدایا از تو زیبا تر ندیدم
نمی ترسی ببینی برای دیدن تو یه روز از درد دلتنگی بمیرم
تو که باشی کنارم میخوام دنیا نباشه تو دستای تو آرامش بگیرم
بگو سهم من از تو چی بوده غیر از این تب
کی رو دارم به جز تنهایی امشب
می خوام امشب بیوفته به پای تو غرورم
نمی تونم ببینم از تو دورم

http://beepmusic.org/دانلود-آهنگ-سریال-شیدایی-علی-لهراسبی







برچسب ها دانلود اهنگ سریال شیدایی دانلود تیتراژ پایانی سریال شیدایی با صدای علی لهراسبی دانلود تیتراژ ابتدایی سریال شیدایی دانلود آهنگ میانی سریال شیدایی آهنگ میانی سریال شیدایی علی لهراسبی دانلود تیتراژ ابتدایی برنامه شیدایی دانلود سریال شیدایی دانلود آهنگ بی کلام شیدایی هنوز عادت به تنهایی ندارم باید هرجوریه طاقت بیارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو