loading...

98music04

آهنگ حق به حق دار می رسه ایرجبدون که قفل شانس ما رو خدا باید باز کنهوگرنه بی بال پرنده چگونه پرواز کنه؟بدون که زندگی با هرکس یه جوری تا می کنهتو باش عاشق و ببین خدا چه ها می کنهعطر بهار می رسهمژده ی ی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 112 چهارشنبه 07 فروردین 1398


آهنگ حق به حق دار می رسه ایرج


بدون که قفل شانس ما رو خدا باید باز کنه
وگرنه بی بال پرنده چگونه پرواز کنه؟
بدون که زندگی با هرکس یه جوری تا می کنه
تو باش عاشق و ببین خدا چه ها می کنه
عطر بهار می رسه
مژده ی یار می رسه
مطمئن باش مطمئن باش
حق به حق دار می رسه
حق به حق دار می رسه
عطر بهار می رسه


مژده ی یار می رسه
مطمئن باش مطمئن باش
حق به حق دار می رسه
حق به حق دار می رسه

ای که به فکر رفتنی
از من می خوای دل بکنی
چطور دلت میاد که با من
حرف از جدایی بزنی
زمینه های مثبت عمر من و تورو ببین
نگاه نکن نه نیم خالی تو نیمه ی پرو ببین
عطر بهار می رسه
مژده ی یار می رسه
مطمئن باش مطمئن باش
حق به حق دار می رسه
حق به حق دار می رسه
حق به حق دار می رسه
حق به حق دار می رسه
حق به حق دار می رسه

مگه میشه با نگاهی سرنوشتی زیر و رو شه؟
که فقط واسه دل من دیدن تو آرزو شه
قصه های سرنوشت برای من هرچی که بود
به تو وابسته شدن زیباترین حادثه بود
قصه های سرنوشت برای من هرچی که بود
به تو وابسته شدن زیباترین حادثه بود
عطر بهار می رسه
مژده ی یار می رسه
مطمئن باش مطمئن باش
حق به حق دار می رسه
حق به حق دار می رسه
عطر بهار می رسه
مژده ی یار می رسه
مطمئن باش مطمئن باش
حق به حق دار می رسه
حق به حق دار می رسه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو