loading...

98music04

متن آهنگ,داریوش اقدامی دست عشق,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل داریوش اقدامی دست عشق ,دانلود آهنگ داریوش اقدامی دست عشق با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول داریوش اقدامی دست عشق ,دانل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 150 یکشنبه 19 اسفند 1397

متن آهنگ,داریوش اقدامی دست عشق,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل داریوش اقدامی دست عشق ,دانلود آهنگ داریوش اقدامی دست عشق با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول داریوش اقدامی دست عشق ,دانلود آهنگ بیکلام داریوش اقدامی دست عشق,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید داریوش اقدامی دست عشق,متن آهنگ داریوش اقدامی دست عشق ,

http://www.darvishmusic.com/

متن آهنگ جدید داریوش اقدامی دست عشق

زیر بارون میریم آروم چقدر قشنگه دنیامون زیر بارون آروم آروم چه حالی داره قلبامون
رنگی که خواستی پوشیدم دوست دارم بهت میگم کنار تو که راه میرمو دستاتو که میگیرم

میدونم اینو حق داری تو هم منو دوسم داری حاله منو تو هم داری منو تنها نمیذاری نمیذاری

عزیزم تو دستات پس بذار دستامو عزیزم میدونی می مونم من با تو
عزیزم این عشقه با تو بودن عشقه دل به تو بستم من هستم با تو

عزیزم تو دستات پس بذار دستامو عزیزم میدونی می مونم من با تو
عزیزم این عشقه با تو بودن عشقه دل به تو بستم من هستم با تو

شعر آهنگ جدید داریوش اقدامی دست عشق

زیر بارون میریم آروم چقدر قشنگه دنیامون زیر بارون آروم آروم چه حالی داره قلبامون
رنگی که خواستی پوشیدم دوست دارم بهت میگم کنار تو که راه میرمو دستاتو که میگیرم

میدونم اینو حق داری تو هم منو دوسم داری حاله منو تو هم داری منو تنها نمیذاری نمیذاری

عزیزم تو دستات پس بذار دستامو عزیزم میدونی می مونم من با تو
عزیزم این عشقه با تو بودن عشقه دل به تو بستم من هستم با تو

عزیزم تو دستات پس بذار دستامو عزیزم میدونی می مونم من با تو
عزیزم این عشقه با تو بودن عشقه دل به تو بستم من هستم با تو







برچسب ها متن آهنگ داریوش اقدامی دست عشق دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل داریوش اقدامی دست عشق دانلود آهنگ داریوش اقدامی دست عشق با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول داریوش اقدامی دست عشق دانلود آهنگ بیکلام داریوش اقدامی دست عشق Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید داریوش اقدامی دست عشق متن آهنگ داریوش اقدامی دست عشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو