loading...

98music04

آهنگ الهی آمین ایرج حبیبیخدا حفظت کنه میری سفرالهی امیندر این سفر نبینی تو خطرالهی آمینخدا یار و نگهدارت باشهالهی آمینتا برگردی پیشم بار دگرالهی امینامین ، آمینالهی آمینتو که میری سفر تنها میشم مناسیر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 139 شنبه 18 اسفند 1397

آهنگ الهی آمین ایرج حبیبی

خدا حفظت کنه میری سفر
الهی امین
در این سفر نبینی تو خطر
الهی آمین
خدا یار و نگهدارت باشه
الهی آمین
تا برگردی پیشم بار دگر
الهی امین
امین ، آمین
الهی آمین

تو که میری سفر تنها میشم من
اسیر غصه و غم ها میشم من
تا برگردی تو باز در انتظارم
با عشقت روز و شب را می شمارم


تو که میری سفر تنها میشم من
اسیر غصه و غم ها میشم من

تا برگردی تو باز در انتظارم
با عشقت روز و شب را می شمارم

خدا حفظت کنه میری سفر
الهی آمین
در این سفر نبینی تو خطر
الهی آمین
خدا یار و نگهدارت باشه
الهی آمین
تا برگردی پیشم بار دگر
الهی آمین
آمین ، آمین
الهی آمین
آمین ، آمین
الهی آمین

تو که میری سفر تنها میشم من
اسیر غصه و غم ها میشم من
تا برگردی تو باز در انتظارم
با عشقت روز و شب را می شمارم

تو که میری سفر تنها میشم من
اسیر غصه و غم ها میشم من
تا برگردی تو باز در انتظارم
با عشقت روز و شب را می شمارم

خدا حفظت کنه میری سفر
الهی آمین
در این سفر نبینی تو خطر
الهی آمین
خدا یار و نگهدارت باشه
الهی آمین
تا برگردی پیشم بار دگر
الهی آمین
آمین ، آمین
الهی آمین
آمین ، آمین
الهی آمین
آمین ، آمین
الهی آمین
آمین ، آمین
الهی آمین







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو