loading...

98music04

♫♫♫بی تو این لحظه ها ثانیه ها کند میرهانگار که لحظه هام توی دست تو گیرهنیستی ببینی دارم بی تو کم میشمدارم آروم آروم میمیرم برگرد پیشمبرگرد پیشمبرگردپیشمبرگردپیشمنمه بارون آروممیخوره رو شیشهباز دارم یا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 جمعه 10 اسفند 1397

♫♫♫

بی تو این لحظه ها ثانیه ها کند میره
انگار که لحظه هام توی دست تو گیره
نیستی ببینی دارم بی تو کم میشم
دارم آروم آروم میمیرم برگرد پیشم
برگرد پیشم
برگردپیشم
برگردپیشم


نمه بارون آروم
میخوره رو شیشه
باز دارم یادت میوفتم
دلم آشوب میشه



بی تو این لحظه ها ثانیه ها کند میره
انگار که لحظه هام توی دست تو گیره
نیستی ببینی دارم بی تو کم میشم
دارم آروم آروم میمیرم برگرد پیشم
من به تو وابسته ام ا تو نه با من نیستی
از منو ما دور نشو تو غریبه نیستی
میدونم بی تو میمیرم مــرگ پیش رومه
مثل بن بست حالم
آخرش معلومه

نمه بارون آروم
میخوره رو شیشه
باز دارم یادت میوفتم
دلم آشوب میشه

♫♫♫

ترانه سرا : علی مرادی







برچسب ها متن آهنگ بی تو محسن امیری تکست آهنگ بی تو محسن امیری دانلود آهنگ بی تو محسن امیری کد آهنگ بی تو محسن امیری آهنگ بی تو محسن امیری آهنگ بی تو محسن امیری آهنگ بی تو متن آهنگ های محسن امیری تکست آهنگ های محسن امیری محسن امیری محسن امیری 93 متن آهنگ تکست آهنگ متن ترانه تکست موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو