loading...

98music04

آهنگ بزن سازم امید نادرزادهامید نادرزادهاز این حرفای پر تکرار در این شب های بی انکارنمی دونی چقدر خستم شدم زخمی هر آوارچه غمگینه چشام هرشب در این بن بست بی پروازکه در ناباوری هایم به دنبالم تو گشتی با

♥حسـ ــین♥ بازدید : 109 دوشنبه 29 بهمن 1397

آهنگ بزن سازم امید نادرزاده

امید نادرزاده

از این حرفای پر تکرار در این شب های بی انکار
نمی دونی چقدر خستم شدم زخمی هر آوار
چه غمگینه چشام هرشب در این بن بست بی پرواز
که در ناباوری هایم به دنبالم تو گشتی باز
تو این مرداب پر ماتم بزن خالی بشم از غم
بزن سازم تویی یارم دارم آسی میشم کم کم
نمی بینی چقدر تنهام نبودی بشنوی حرفام


که از زخمای این آوار چه کوته بوده این یلدام
بزن سازم بزن سازم
تویی یارم تویی یارم
دارم آسی میشم کم کم
دارم آسی میشم کم کم


نمی بینی چقدر تنهام نبودی بشنوی حرفام
که از زخمای این آوار چه کوته بوده این یلدام

از این حرفای پر تکرار در این شب های بی انکار
نمی دونی چقدر خستم شدم زخمی هر آوار
چه غمگینه چشام هرشب در این بن بست بی پرواز
که در ناباوری هایم به دنبالم تو گشتی باز







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو