loading...

98music04

,    ,    متن آهنگ دوست دارم خوب چرا گوش نمیدی,    متن موزیک ویدیو احسان پایه دوست دارم خب,    متن آهنگ دوست دارم احسان پایه,  &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 185 چهارشنبه 10 بهمن 1397


,   
,    متن آهنگ دوست دارم خوب چرا گوش نمیدی
,    متن موزیک ویدیو احسان پایه دوست دارم خب
,    متن آهنگ دوست دارم احسان پایه
,    متن اهنگ واسه نرسیدن این همه راه اومدم
,    دوستت دارم به همین سادگی
,    آهنگ واسه نرسیدن این همه راه اومدم
,    واسه نرسیدن این همه راه اومدم میشه بیدارم کنی از خواب بدم
,    متن آهنگ احسان پایه خانومی
,    متن آهنگ احسان پایه خیلی عزیزی

,   

متن آهنگ احسان پایه به نام دوست دارم خب
گوش کن صدامو واسه تو میخونم گوش کن به این نامه عاشقونم
تو صاحب خاطره های منی دوست دارم خب تو هوای منی
به شوق تو این همه راه اومدم دلم نمیخواد تورو از دست بدم
دوست دارم خب به همین سادگی وقتشه که تو هم همینو بگی
——————————–
دوست دارم خب چرا گوش نمیدی تو جونی عشقی نفسی امیدی
دوست دارم خب چرا راه نمیای جونمو میدم اگه اینو میخوای
——————————–
یه عاشقم ببین چقدر سر به زیر دوست دارم خب اینو جدی بگیر
به شوق تو خنده روی لبامه ببین چه آرامشی تو صدامه

https://naslemusic.com







برچسب ها متن آهنگ دوست دارم خوب چرا گوش نمیدی متن موزیک ویدیو احسان پایه دوست دارم خب متن آهنگ دوست دارم احسان پایه متن اهنگ واسه نرسیدن این همه راه اومدم دوستت دارم به همین سادگی آهنگ واسه نرسیدن این همه راه اومدم واسه نرسیدن این همه راه اومدم میشه بیدارم کنی از خواب بدم متن آهنگ احسان پایه خانومی متن آهنگ احسان پایه خیلی عزیزی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو