loading...

98music04

,    ,    متن آهنگ دوست دارم قد یه دنیا,    متن آهنگ دوست دارم اندازه يه يه دنيا تو رو داشتن شده تنها يه رويا,    متن اهنگ میدونی دوست دارم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 741 چهارشنبه 10 بهمن 1397


,   
,    متن آهنگ دوست دارم قد یه دنیا
,    متن آهنگ دوست دارم اندازه يه يه دنيا تو رو داشتن شده تنها يه رويا
,    متن اهنگ میدونی دوست دارم قد یه دنیا
,    من دوست دارم قد یه دنیا بیشتر از دیروز
,    متن آهنگ عروسی از مارتیک
,    متن اهنگ اره دوست دارم
,    متن اهنگ مامانی دوست دارم قد تموم دنیا
,    اهنگ قصه دارم مارتیک
,    دوست دارم قد دنیا

خودت میدونی
می دونی هلاکتم
عاشق سینه چاکتم
می دونی که عمریه
در تب التماستم
خودت می دونی عزیزی
همینه که می گریزی
بذار همه بدونن عاشقم
اسیر و فدای عشقم من
با تو مستم تو رو می پرستم
با تو مستم تو رو می پرستم
عزیزم با منی همیشه
واسه من هیچ کی تو نمیشه
می دونی دوست دارم قدر یه دنیا
قدر اون ستاره های آسمون ها
پا به پای تو میام هر جا که باشی
ببرم با خود به شهر آرزوها
می دونی دوست دارم قدر یه دنیا
قدر اون ستاره های آسمون ها
پا به پای تو میام هر جا که باشی
ببرم با خود به شهر آرزوها
بمون و بمونم تو ای آروم جونم
اسم قشنگت شده ورد زبونم
می دونی هلاکتم
عاشق سینه چاکتم
می دونی که عمریه
در تب التماستم
خودت می دونی عزیزی
همینه که می گریزی
بذار همه بدونن عاشقم
اسیر و فدای عشقم من
با تو مستم تو رو می پرستم
با تو مستم تو رو می پرستم
عزیزم با منی همیشه
واسه من هیچ کی تو نمیشه
می دونی هلاکتم
عاشق سینه چاکتم
می دونی که عمریه
در تب التماستم
خودت می دونی عزیزی
همینه که می گریزی
بذار همه بدونن عاشقم
اسیر و فدای عشقم من
با تو مستم تو رو می پرستم
با تو مستم تو رو می پرستم
عزیزم با منی همیشه
واسه من هیچ کی تو نمیشه

 

https://www.tarafdari.com







برچسب ها متن آهنگ دوست دارم قد یه دنیا متن آهنگ دوست دارم اندازه يه يه دنيا تو رو داشتن شده تنها يه رويا متن اهنگ میدونی دوست دارم قد یه دنیا من دوست دارم قد یه دنیا بیشتر از دیروز متن آهنگ عروسی از مارتیک متن اهنگ اره دوست دارم متن اهنگ مامانی دوست دارم قد تموم دنیا اهنگ قصه دارم مارتیک دوست دارم قد دنیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو