loading...

98music04

آهنگ فصل آخر ( افشین ) دی جی ممسیتو چشم من نگاه نکندنبال اشک من نگردچشمای اینه قبل منتنهاییامو گریه کردبی خودی حالمو نپرسچیزی نمی فهمی ازماشکاتو خرج من نکنما که نمی رسیم به همما که نمی رسیم به همتو هم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 109 سه شنبه 09 بهمن 1397


آهنگ فصل آخر ( افشین ) دی جی ممسی

تو چشم من نگاه نکن
دنبال اشک من نگرد
چشمای اینه قبل من
تنهاییامو گریه کرد
بی خودی حالمو نپرس


چیزی نمی فهمی ازم
اشکاتو خرج من نکن
ما که نمی رسیم به هم
ما که نمی رسیم به هم

تو هم به اندازه ی من
تو فکر فصل اخری
فقط بدون جون منو داری به همرات می بری

تو هم به اندازه ی من
تو فکر فصل اخری
فقط بدون جون منو داری به همرات می بری


تو چشم من نگاه نکن
که شهر غمشهر چشام
دنیای تو مال خودت
تنهام بزار با غصه هام
آخ که چه اسون برات
گذشتن از هر چی که بود
آدما یادتون میره
مثل قدیما خیلی زود

مثل قدیما خیلی زود

تو هم به اندازه ی من
تو فکر فصل اخری
فقط بدون جون منو داری به همرات می بری

تو هم به اندازه ی من
تو فکر فصل اخری
فقط بدون جون منو داری به همرات می بری

دارن به دنبالم میان
تموم خاطرات من
می دونی به تو می میرم
تیر خلاصو تو بزن
یه آرزو تو قلبمه
می خوام که اینو بودنی
مثل دل عاشق من
قلب کسی رو نشکونی
وقتی نمونده واسه ما
حتی واسه خدافظی
برو منو تنهام بزار
با این گل های کاغذی

وقتی نمونده واسه ما
حتی واسه خدافظی
برو منو تنهام بزار
با این گل های کاغذی

تو هم به اندازه ی من
تو فکر فصل اخری
فقط بدون جون منو داری به همرات می بری

تو هم به اندازه ی من
تو فکر فصل اخری
فقط بدون جون منو داری به همرات می بری







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول فصل آخر افشین Download Music دانلود آهنگ فصل آخر افشین با کیفیت 320 متن آهنگ متن آهنگ فصل آخر افشین فصل آخر افشین دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام فصل آخر افشین دانلود آهنگ جدید فصل آخر افشین کد آهنگ پیشواز ایرانسل فصل آخر افشین دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو