loading...

98music04

,    متن آهنگ دلم گرفت از این قفس مهدی احمدوند,    اهنگ دلم گرفت از این قفس احمدوند,    دانلود آهنگ دل من از مهدی احمدوند,    متن اهنگ دلم گ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 224 جمعه 05 بهمن 1397

,    متن آهنگ دلم گرفت از این قفس مهدی احمدوند
,    اهنگ دلم گرفت از این قفس احمدوند
,    دانلود آهنگ دل من از مهدی احمدوند
,    متن اهنگ دلم گرفت از این قفس
,    دانلودآهنگ دلواپسی مهدی احمدوند
,    دلم گرفت از این قفس تو حسرت ی هم نفس
,    مهدی احمدوند نفس به نفس
,    دانلود اهنگ من دیگه اخر خطم که دلم از همه خستس
,    مهدی احمدوند بی معرفت

,   

دلم گرفت از این قفس تو حسرت یه هم نفس

من دیگه رو نمیزنم این دیگه آخرین دفس

من یکی دلم گرفته از خودم از این خیال بی کسی

از این که جون دادم ولی پیدا نشد فریادرسی

آخر خطم و دیگه چشم من آب نمیخوره

این چاقو عمرا دسته ی خودش و باز نمیبره

من دیگه آخر جاده ی دلم جاده ی بی عبوری

برنمی گردم که تـه این جاده اشک و کوری

یه راهی وا کن جلو پام دارم باز از پا در میام

دارم بازم کم میارم من چشمای تر نمی خوام

هوامو هیچکسی نداشت دستامو ول نکن یه بار

دارم به آخر میرسم اشکامو از پا دربیار

دلم گرفت از این قفس تو حسرت یه هم نفس

من دیگه رو نمیزنم این دیگه آخرین دفس

من یکی دلم گرفته از خودم از این خیال بی کسی

♫♫♫♫

تکست اهنگ خیال بی کسی مهدی احمدوند 

♫♫♫♫

از این که جون دادم ولی پیدا نشد فریادرسی

آخر خطم و دیگه چشم من آب نمیخوره

این چاقو عمرا دسته ی خودش و باز نمیبره

من دیگه آخر جاده ی دلم جاده ی بی عبوری

برنمی گردم که تـه این جاده اشک و کوری

یه راهی وا کن جلو پام دارم باز از پا در میام

دارم بازم کم میارم من چشمای تر نمی خوام

هوامو هیچکسی نداشت دستامو ول نکن یه بار

دارم به آخر میرسم اشکامو از پا دربیار

دلم گرفت از این قفس تو حسرت یه هم نفس

من دیگه رو نمیزنم این دیگه آخرین دفس

من یکی دلم گرفته از خودم از این خیال بی کسی

از این که جون دادم ولی پیدا نشد فریادرسی

آخر خطم و دیگه چشم من آب نمیخوره

این چاقو عمرا دسته ی خودش و باز نمیبره

من دیگه آخر جاده ی دلم جاده ی بی عبوری

برنمی گردم که تـه این جاده اشک و کوری

یه راهی وا کن جلو پام دارم باز از پا در میام

دارم بازم کم میارم من چشمای تر نمی خوام

هوامو هیچکسی نداشت دستامو ول نکن یه بار

دارم به آخر میرسم اشکامو از پا دربیار

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

http://hitmusic.ir

 

 

 








برچسب ها متن آهنگ دلم گرفت از این قفس مهدی احمدوند اهنگ دلم گرفت از این قفس احمدوند دانلود آهنگ دل من از مهدی احمدوند متن اهنگ دلم گرفت از این قفس دانلودآهنگ دلواپسی مهدی احمدوند دلم گرفت از این قفس تو حسرت ی هم نفس مهدی احمدوند نفس به نفس دانلود اهنگ من دیگه اخر خطم که دلم از همه خستس مهدی احمدوند بی معرفت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو