loading...

98music04

خوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی نگو که شراب نداری خودت شراب نابی رنگ قرمز شراب خیام که از دلش میبرد غصه ایام رنگ اون شراب ناب شیراز که حافظو میبرد به اوج پروازرنگ باده شبهای سع

♥حسـ ــین♥ بازدید : 210 دوشنبه 01 بهمن 1397

خوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی 
نگو که شراب نداری خودت شراب نابی 
رنگ قرمز شراب خیام 
که از دلش میبرد غصه ایام 
رنگ اون شراب ناب شیراز 
که حافظو میبرد به اوج پرواز
رنگ باده شبهای سعدی


که مست میکرد اونو تا صبح بعدی 
رنگ هرچی خون تو رگ تاکه


توی او موهای قشنگ و پاکه 
خوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی 
نگو که شراب نداری خودت شراب نابی 
با رنگ موهات دل میبری لحظه به لحظه 
یک شهری همه مست و خرابن دیگه بسه 
موهاتو شرابی کردی و نگفتی آخر 
چشمای تو خودش قند سه چار پیمون مسته
خوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی 
نگو که شراب نداری خودت شراب نابی







برچسب ها دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول خوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی دانلود آهنگ جدید خوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام خوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی Download Music خوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی دانلود آهنگ خوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی با کیفیت 320 متن آهنگ خوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی کد آهنگ پیشواز ایرانسل خوشگل موشرابی دوستت دارم حسابی دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو