loading...

98music04

افسوس که نامه جوانی طی شدآن تازه بهار زندگانی دی شدآن مرغ طرب که نام او بودشبا فریاد ندانم که کی آمد کی شداز آمدم نبود گردون را سودوز رفتن ما جلال و جاهش نفزودور هیچکسش نی دو گوشم نشنودکه این آمدن و ر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 95 جمعه 21 دی 1397


افسوس که نامه جوانی طی شد
آن تازه بهار زندگانی دی شد
آن مرغ طرب که نام او بود
شبا فریاد ندانم که کی آمد کی شد
از آمدم نبود گردون را سود
وز رفتن ما جلال و جاهش نفزود
ور هیچکسش نی دو گوشم نشنود
که این آمدن و رفتن از قهر چه بود
ای دوست بیا تا غم فردا نخوریم
این یک دم عمر غنیمت شمریم
فردا که از این دیر فنا در گذریم
با هفت هزارسالگان سربه سریم
ای دوست بیا تا غم فردا نخوریم
این یک دم عمر غنیمت شمریم
فردا که از این دیر فنا در گذریم
با هفت هزارسالگان سربه سریم



با نبض همیشه در نبردم چه کنم
وز کرده خویش پند به دردم چه کنم
گیرم که ز من در گذرانی چه کنم

زین شرم که دیدی به چه کردم چه کنم
دریاب که از روح جدا خواهی شد
در پرده اسرار فنا خواهی شد
می نوش ندانی ز کجا آمده ای
خوش باش ندانی به کجا خواهی شد
کو محرم راز تا بگویم یک دم
که از اول کار خود چه بوده است آدم؟
محنت زده ای سرشته ای از گل غم
یک چند جهان بگشت و برداشت قدم
کو محرم راز تا بگویم یک دم
که از اول کار خود چه بوده است آدم؟
محنت زده ای سرشته ای از گل غم
یک چند جهان بگشت و برداشت قدم







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول ای دوست احمد رضا نبی زاده متن آهنگ ای دوست احمد رضا نبی زاده دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ای دوست احمد رضا نبی زاده دانلود آهنگ ای دوست احمد رضا نبی زاده با کیفیت 320 متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای دوست احمد رضا نبی زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو