loading...

98music04

X متن آهنگ وصیت مسعود سعیدی X تکست آهنگ وصیت مسعود سعیدی X دانلود آهنگ وصیت مسعود سعیدی X کد آهنگ وصیت مسعود سعیدی X آهنگ وصیت مسعود سعیدی X مسعود سعیدی آهنگ وصیت X 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 109 جمعه 14 دی 1397
X متن آهنگ وصیت مسعود سعیدی X تکست آهنگ وصیت مسعود سعیدی X دانلود آهنگ وصیت مسعود سعیدی X کد آهنگ وصیت مسعود سعیدی X آهنگ وصیت مسعود سعیدی X مسعود سعیدی آهنگ وصیت X متن آهنگ های مسعود سعیدی X تکست آهنگ مسعود سعیدی X آهنگ قدیمی مسعود سعیدی X آهنگ عاشقانه مسعود سعیدی X دانلود فول آلبوم مسعود سعیدی X متن آهنگ X کد موزیک مسعود سعیدی X متن ترانه های مسعود سعیدی X آهنگ غمگین مسعود سعیدی X آهنگ پیشواز مسعود سعیدی X تکست موزیک

آهنگ وصیت مسعود سعیدی - تکست موزیک
میبینی اسیر شدم
نمیگی حقیر شدم
اشکاتم فایده نداره
تا ابد اگه بباره
همیشه به یادت بودم
کاشکی میدیدی
غصه هامو توهم
دستام داره سرد میشه
قلبم پر از درد میشه
جلو چشات پرپر میشم
ولی نمیخام بیای جلو
بزار دست و پا بزنم
قسمت من اینه برو
نفسای آخره چشام هنوزم به دره
دارم میمیرم
جلو چشات پرپر میشم
ولی نمیخام بیای جلو

بزار دست و پا بزنم
قسمت من اینه برو
نفسای آخره چشام هنوزم به دره
دارم میمیرم
همه امید ازم بریدن
ببین چقد حالم بده
حس میکنم رفتنیم
عشقت اگه شفام نده
همه امید ازم بریدن
ببین چقد حالم بده
حس میکنم رفتنیم
عشقت اگه شفام نده
جلو چشات پرپر میشم
ولی نمیخام بیای جلو
بزار دست و پا بزنم
قسمت من اینه برو
نفسای آخره چشام هنوزم به دره
دارم میمیرم

 







برچسب ها متن آهنگ وصیت مسعود سعیدی تکست آهنگ وصیت مسعود سعیدی دانلود آهنگ وصیت مسعود سعیدی کد آهنگ وصیت مسعود سعیدی آهنگ وصیت مسعود سعیدی مسعود سعیدی آهنگ وصیت متن آهنگ های مسعود سعیدی تکست آهنگ مسعود سعیدی آهنگ قدیمی مسعود سعیدی آهنگ عاشقانه مسعود سعیدی دانلود فول آلبوم مسعود سعیدی متن آهنگ کد موزیک مسعود سعیدی متن ترانه های مسعود سعیدی آهنگ غمگین مسعود سعیدی آهنگ پیشواز مسعود سعیدی تکست موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو