loading...

98music04

متن آهنگ,متن آهنگ  فرشاد پیکسل خاک سرد ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  فرشاد پیکسل خاک سرد ,دانلود آهنگ  فرشاد پیکسل خاک سرد با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید  فرشاد پیکسل خاک سرد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 304 سه شنبه 04 دی 1397

متن آهنگ,متن آهنگ  فرشاد پیکسل خاک سرد ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  فرشاد پیکسل خاک سرد ,دانلود آهنگ  فرشاد پیکسل خاک سرد با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید  فرشاد پیکسل خاک سرد,کد آهنگ پیشواز همراه اول  فرشاد پیکسل خاک سرد ,

متن آهنگ فـرشـاد پـیـکـسـل به نام خاک سرد

چقدر تاریکه این خونه چشمام نمیبینه

دیگه عکس های دو نفرمون را خاک نمیگیره

وقتی دلم بگیره تنهایی

کسی نیست بگه جاتو دنیامو نمیگیره

دلم تنگ شده بود برات چقدر ازم دوری

میخواستم ببینمت اما نه اینجوری

صدامو نمیشونی من هنوزم حرف دارم

بالا سرم وایستادیا اما ازم دوری

چقدر داد میزدم میگفتم برگرد پیشم

میگفتی با تو من فقط سرگرم میشم

موقعه خداحافظی اینجوری نگاهم نکن

که اگر اشکاتو ببینم منم بدتر میشم

چقدر داد میزدم میگفتم برگرد پیشم

میگفتی با تو من فقط سرگرم میشم

موقعه خداحافظی اینجوری نگاهم نکن

که اگر اشکاتو ببینم منم بدتر میشم

http://www.vaiomusic.org

دانلود با کیفیت۱۲۸







برچسب ها متن آهنگ متن آهنگ فرشاد پیکسل خاک سرد دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرشاد پیکسل خاک سرد دانلود آهنگ فرشاد پیکسل خاک سرد با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید فرشاد پیکسل خاک سرد کد آهنگ پیشواز همراه اول فرشاد پیکسل خاک سرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو