loading...

98music04

متن آهنگ تو دیوونه بودی از علی یاسینی Lyrics New Music Ali Yasini To Divoone Boodi download text music همراه با دانلود آهنگ جدید تو دیوونه بودی از علی یاسینی ♪♫♪ تو دیوونه بودینمیخوا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 117 یکشنبه 02 دی 1397

متن آهنگ تو دیوونه بودی از علی یاسینی

Lyrics New Music Ali Yasini To Divoone Boodi download text music

همراه با دانلود آهنگ جدید تو دیوونه بودی از علی یاسینی

♪♫♪

تو دیوونه بودی
نمیخوام چیزی ازت بمونه میمونه زوری
خاطره هات
اونم نمیخوام بمونه
چند بار بگم



http://www.texahang.org

برو با هرکی میمونه پیشت بردار ببر
اون عکس دوتایی چند سال پیشو
چیزی نگو نمیخوام منو قانع کنی
میری برو اینجا دیگه جای تو نیست
اینجا دیگه جای تو نیست
چشمات همه ی زندگیم بود
رسوندی به کجا زندگیمو
تو خوبی فکر کن که من یه دندم
بعد تو نشد که من بخندم
چشمات همه ی زندگیم بود
رسوندی به کجا زندگیمو
تو خوبی فکر کن که من یه دندم
بعد تو نشد که من بخندم

♪♫♪

چرا ناراحتی
خودت دلمو زدی برم بدون من
سر کن دیگه از این به بعد
حرفای تو نمیشه که یادم بره
بگو چی شد چجوری اومد واقعاً دلت
چشمات همه ی زندگیم بود
رسوندی به کجا زندگیمو
تو خوبی فکر کن که من یه دندم
بعد تو نشد که من بخندم
چشمات همه ی زندگیم بود
رسوندی به کجا زندگیمو
تو خوبی فکر کن که من یه دندم
بعد تو نشد که من بخندم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو