loading...

98music04

متن آهنگ جدید سینا درخشنده حال ناب هی ببین منو بردی عقلمو جوری که همه میگن که حسو حاله من چند دلخوشم بهت آخ نگم بهت بانی تمامه خنده هام شدی به جرات حال نابمو عشقو حالمو رو به راهمو این حسمو تو داد

♥حسـ ــین♥ بازدید : 145 دوشنبه 12 آذر 1397

متن آهنگ جدید سینا درخشنده حال ناب

هی ببین منو بردی عقلمو جوری که همه میگن که حسو حاله من چند
دلخوشم بهت آخ نگم بهت بانی تمامه خنده هام شدی به جرات

حال نابمو عشقو حالمو رو به راهمو این حسمو تو دادی یادم

حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم
کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم

حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم

 

کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم

شعر آهنگ جدید سینا درخشنده حال ناب

حاله نابمو عشقو حالمو رو به راهمو این حسمو تو دادی یادم
خوبی واسه من عشقه خاصه من تو یدونه ای مگه داریم شبیهت آدم

دلخوشم بهت آخ نگم بهت بانی تمام خنده هام شدی به جرات

حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم
کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم

حالم با تو نابه , مجنونم , دیوونم

حالم با تو نابه غوغا میکنه چشم تو من مجنونم
کار دادی دیگه دست دلم دیوونم من با تو خوشم با تو خوشم میزونم

 

http://www.darvishmusic.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو